24. elokuuta 2011

töitä ja muuttohommia

Eilen olin sitte ekaa kertaa töissä. Mut siis laitettiin nyt HopLoppiin ja työ vaikutti mukavalta :) Kestäähän siinä oma aikansa et oppii kaikki asiat kunnolla, ja et asiat rupee hoituu ongelmitta. Eilinen vuoro oli mulla lapsiparkissa, eli vanhemmat voi jättää lapsensa sinne vaikka tunniks, ku on ite käymässä jossain. Oli kyl sulosia lapsia ! Vähä hankalaa kyl oli mennä niitten perässä siel sokkeloissa ja liukumäissä, kun ei niitä oikee oo mun kokosille suunniteltu :D Huomenna sitte töihin taas. Ois kyl mukavaa, jos mul ois täs alus kouluttaja paikalla, ku nyt vanhat työntekijät on joutunu näyttää ja opettaa mulle asioita.. mut kyllähän se näinki käy.

Perjantaina olis sitte se muutto ! Kämppä rupee näyttää jo aika tyhjältä, eli hyvin ollaan saatu pakattuu tavaroita. Kröhöm, no mä en oo kyllä vielä tehny yhtää mitään, mun huone on täysin pakkaamaton vielä... Mut sen hoidan joko tänään tai huomenna, ku ei siinä kauaan mee ku laitan vaatteet jätesäkkiin ja teippaan tarvittavat laatikot kiinni. On vaan tosi vaikee miettii mitä voi pakkaa kunnol, ja mitä tarpeellista jättää vaikka käsilaukkuihin, ettei sit tuu tilanteita et olis jotain mitä tarvisin mutten löydä :P En kyl osaa vieläkään tottua ajatukseen, et muutan noin kauas.. Tai no mulle toi on pitkällä, ku sit  vaikenee aika moniki asia :( 

Tulipas tekstipainotteinen postaus, mut ihan kiva näinkin. Ja lopuks viel pari tosi hyvää biisiä :





- Aletta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti