19. elokuuta 2011

Only your real friends will tell you when your face is dirty

Mun viikonloppu on alkanu tosi loistavasti ! Oli easy koulupäivä, ja päivällä mulle sit soitettiin et sain töitä ! wuhuu, oon niin ilonen :) Maanantaina on perehdytys ja tutustutaa vähä paikkoihin, ja sillon saan kuulla mihin tehtävään ne on mut laittanu. 
Myös semmone hauska juttu kävi, et mulle soitti yks tyyppi joka halus et musta tehdään vanhojentanssi-juttu Demiin ! Eli musta olis haastattelu demissä lokakuun numerossa. 

Tänään oon chillaillu mun kaverin kanssa illan, oli tosi hauskaa. Räpsittiin paljon kuvia ja juoruiltiin niinku tytöt yleensä tekee... 












Huomasin joistai kuvist et mul on iha kauhee juurikasvu :D törkeen näkönen. Mut asia korjaantu ku värjäsin äsken hiukset mustiksi :) ja väri oli tämä : 


Semmone perjantai mulla, muilla varmaan vähän railakkaampi, mut ei se haittaa ku mul oli niiin hyvää seuraa <3 Hyvää viikonloppua kaikille !

- Aletta

1 kommentti:

  1. mukavan olone blogi:) liityn lukijaksi. btw. samaa väriä käytin ite pari pvää sitte=)

    VastaaPoista