16. elokuuta 2011

Cloudy Day

Heissan !
Tänään se sitte alko taas, koulu nimittäin... Onneks mulla on tosi rento eka jakso niin ei tuu niin shokkina taas se stressi ja työnmäärä mitä lukio oikeesti on. Normijaksossa mulla on ollu 5-7 kurssia, tässä jaksossa 3 ;) Tänpäiväsessä koulupäivässä ei kyllä ollu mitään järkeä, 5 lappua laukkuun + syömään ja se olikin sit siinä. Koulun jälkeen aattelin vetää kunnon treenit, vatsa+peppu+selkä+kädet ja tän päälle vielä lenkki.


Urheilusta oon aina tykännyt ja oon sitä harrastanut jo pidemmänkin aikaa, välillä on tietenkin kausia jolloin ei ehdi/kiinnosta kokoajan nostella sykettä, mut yleensä aina koulun alkaessa treenaamiseenkin tulee tietty rytmi! Työn puolesta mulla on salillakäyntietu, mutta kiireessä on kivempi treenata ihan himassa erilaisten painojen avulla, koska omat tavotteet ei ole niin korkeella että pitäis päästä kehonrakentajaksi. Mun treeniohjelmasta voinkin kirjotella enemmän lisää myöhemmin jos se yhtään kiinnostaa :)

Treenailun jälkeen sotkuista huonetta katsoessani silmääni pisti Ed Hardyn vaatteet joita rakastan <3









Tässä vielä lopuksi päätin vielä räpsiä muutaman kuvan tästä uudesta kämpästä, pahoittelen huoneiden sotkua :p
Meitsin huone ! (Rakastan tota isoo vaatekaappia)







PS: Kuten voi huomata, mun tietokoneen toimii taas ja tuun lisäilemään entistä enemmän kuvia ja kaikkea kivaa tänne :)

2 kommenttia: