15. elokuuta 2011

Fake girls have 6 packs, Real girls drink em

Lauantai-ilta tuli vietettyä ihanien tyttöjen kesken. Oltiin minä,milla ja noora viettämässä iltaa nooralla, ja sieltä lähettiin meijän kaverille marissalle, jossa oli sitte vähä menokkaampi meininki. Päätettii tytsyjen kaa tehä erilaisii drinksuja, oli ihan sika hyviä !


nooral oli meille hienot tikut juomii ;)

Omenaliköörii,viunaa ja spritee

Nää oli niiiiiin söpöjä <3 Blueberry shots

vähän pissisteltii


Mun söpöliinit :)

ja nooral kermavaahtoo naamas 

Eli semmone ilta se.. Sunnuntai vietettii murun kaa rauhallisesti sohvalla maaten ja telkkaria katellen. Syötiin pizzaa (oi mitä krapularuokaa) ja mässättii sipsii ja dippii :)
ja hui hui, tänään mul oli toinen työhaastattelu ! Eli viime viikon maanantaina oli eka, se oli ryhmähaastattelu josta valittiin muutama henkilö yksin haastatteluun ja mä onneks pääsin sinne :) Eli nyt pitää odotella loppu viikkoon, niin saan tietää saanko töitä vai en. Eli peukut pystyyn!!





vitsi oon kaunis !

Ja huomenna sitte ilosena kouluun klo 11. No ei mul oo mitään valittamista, koska mun eka jakso on NIIIIIN löysä.. Maanantaisin vaa yks tunti aamul, tiistaisin 2 tuntii ja pääsen 11 plaaplaa eli yhen ja kahen tunnin päivii vaan. Mutta joo, hyvää koulunalkua muillekki ja jaksamisia opiskeluun  !

-Aletta

2 kommenttia:

  1. no onneks mul ei oo tänä vuonna koulus mitään muuta, kuin pakolliset lukuaineet eli matikka, äikkä, enkku, ruotsi ja vissii taidehissa :o

    VastaaPoista
  2. nonni ! mul rupee kyl taas tahti kiristyy 2 ja 3 jaksos :( mut sit taas alkaa löysäily. mut kyl vähä stressaa kirjotukset :D

    VastaaPoista