27. elokuuta 2011

I like my beats fast and my bass down low

Kuin ihminen voi ollakkaan näin poikki ja väsyny. Huomaa etten oo tottunu seistä paljoo, ku yleensä istun enemmänki. Nyt töissä joutuu seistä 4-6 tuntii ja ainoo hetki millon ehdin istahtaa on tupakkatauon verran, jonka pidän siis kerran työpäivänä. Mut joo on ollu tosi kivaa, varsinki nytte kun oon oppinu enemmän !

Muutto rupee olemaa melkeen valmis, tai siis sillätavalla et edellisestä kämpästä on melkein kaikki tavarat täällä uudessa talossa ! Nyt pitäis sitte saada laitettuu tavarat paikoilleen, ja se tulee kyl kestämään oman aikansa. Eniten ärsyttää se, etten löydä täältä tarvittavia asioita ! Esim, aamulla jouduin laittaa voita leivän päälle pitsaleikkurilla, ku en löytäny veistä !! 
Eniten odotan sitä et saan pitää TUPARIT :) Ja kuvia laitan tänne uudesta kämpästä sit ku tää on fiksumman näkönen. 



En oo ihan varma ilmotinko täällä jo, et ilmottauduin autokouluun. Hui kamala... Ens viikon maanantaina alkaa. Kannattaa varoo sit ku mä oon liikenteessä, tai sitte mun kyytiin tulevat joutuu oman turvallisuuden vuoks laittaa kypärän päähän ;) no vitsi vitsi, oon oikeesti ihan hyvä ku oon harjotellu muutaman kerran kullan kanssa.

Ja ai että mitä musiikkiorgasmeja saa tästä biisistä <3 :


Ja herttilei miten joku voi vetää näin hyvin !!


- Aletta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti