9. elokuuta 2011

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time.




Hui kauhistus ku rupes jotenki ahistaa, koulu alkaa taas TASAN viikon päästä !!
Mihin tää loma on oikee menny ? Ihan älyttömän nopee juos karkuu. Ja ei siis yhtää nouse stressi nyt ku ekat kirjotukset syksyllä... (eipä) No joo, pitäs saada tehtyy viel 20 kertaustehtävää matikast et pääsen kertauskurssille viikon päästä. Kyllä mä ne helposti kerkeen tehdä :D

Tuli kans mielee se, et mun on pakko rupee korjaa mun rytmejä, koska ei siit tuu mitää sit et oon nii hemmetin väsyny joka aamu, ku pitäs oikeesti keskittyy ja tsemppaa kunnol. Oon mä iha hyvi onnistunukki herää nyt muutaman päivän ajan siin 10-11 aikaa, ku yleensä lomalla nukun sinne reilusti yli 3.

Torstaina sitte joudun hyppää yksin bussiin ja suuntana ois ensin Savo, ja sinne menee se 3-4 tuntii. Mitä ihmettä teen yksin bussissa sen ajan ? No mut joo, siks meen sinne, koska perjantaina mennään Power Parkiin ! Tulee olee siistii, MUTTA ärsyttää ku oma muru ei pääsekään mukaan kun sillä on perjantaina töitä 2 asti, eikä sen jälkeen keretä millää ajaa alahärmään, koska se power parkki menee sit kii illal :( sniif..









Oon nyt ruvennu miettii sitä, et tuntuu ku mun jotkut vaatteet katoo vaa jonnekki olemattomiin ! Nytki ku katoin tota viimestä kuvaa, ni mul ei oo enää mitää hajuu mis toi musta bolero on. Ehkäpä vaatteit rupee löytyy sit viimestään muuton aikana.


Kauheesti aisiaa mul on nytte :D Tuli vaan mieleen et mun hiukset näytti tos muutama kuukaus sit tältä :



noi oli tosi ihanat, mun kampaajakaveri mapa teki ne mulle. Mut mun hiukset meni tosi huonoon kuntoon noist vaaleist raidoist, ni myöhemmi sit värjäsin tohon päälle sellai jännän ruskee punertavan värin. Nyt nää rupee olee paremmas kunnos taas, ni aattelin tummentaa, ehkäpä ihan mustaks tai sit tumman tumman ruskeeks :)

- Aletta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti