2. elokuuta 2011

Make me up make-up

Mulla on ollu viime aikoina vähän ongelmia silmien kanssa, ku ne tahtoo punottaa tosi usein meikin pesun jälkeen, ja rähmii usein aamulla. Päätinpä sitte mennä ostaa uuden meikinpoistoaineen ja ripsarin ! Samalla käteen tarttu myös puuteri. Mut joo, rupes kyl nii naurattaa et on se tyttönä oleminen kallista! Noihin kolmeen tuotteeseen mul meni vähän alle 100 euroa !! :D Poikaystäväni oli iha tuskissaan nois meikkikaupois ku sähelsin ympäriinsä ja kattelin kaikkii puteleita.. voi raukkaa :)


Stockmann beauty, 31 e

Meikinpuhdistusaine toimi mulla ainaki tosi hyvin, poisti silmämeikin kokonaan (ja mulla ku sitä ripsaria on aika paljon heh).Ja ekaa kertaa siis tätä tuotetta käytän.






Stockmann Beauty, 38,30 e

Eli Kanebon SUPER hyvä meikkivoidepuuteri ! Tätä oon käyttäny nyt viimeset 2 vuotta ja aion käyttää jatkossakin. Puuteri riittää tosi pitkäksi aikaa ja peittää hyvin punaisuuden, näppylät ja muutenkin saa ihosta tosi silkkisen näköisen. Suosittelen !
Ensin kun ostaa ton puuterin, niin se maksaa joku 48 euroa, koska siihen tarvitaan toi kotelo. Seuraavalla kerralla kun tarvitset vain uuden kiekon siihen, niin se on 38 e. Itse ostin samalla uuden Kanebon puuterisienen, se on upean pehmeä ja ihana laittaa iholle, maksoi 7 euroa. (ei oo toi mikä kuvassa näkyy sivulla)

Mun on ihan pakko näyttää teille ton puuterin toimivuus ! Eli laitan jossain vaiheessa tänne ennen ja jälkeen- kuvan naamastani. Toinen kuva ilman puuteria ja toinen puuterilla. Kokeilkaa ihmeessä tota, tuutte ihastumaan (niinku mun kaikki kaverit jotka haluaa puuteriani laitella)

Ja sit ostin ihan perus Maybellinen Volum express turbo boost ripsarin, ihan jees mut ikinä en tykkää aluks ripsareista, koska ihan uusina ne on semmosia tosi vetisiä eikä meinaa heti tarttua ripsiin, mut muutaman käytön jälkeen ne rupee tarttuu paremmin... onkohan mulla vaan sit oudot ripset ?


-Aletta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti