23. toukokuuta 2010

Viikonloppu

Nyt on taas viikonloppu ohi, ihanan rennoissa merkeissä se vietettiinki.
Oltiin lauantaina minigolfaamassa Minä, Nico, Krisse ja Jani. Kyllä ihan hyvin meni pitkästä aikaan, tosiaan kun vuos sitten viimeksi pelannut. Olin iha innoissani ku tuli muutaman kerran hole in one ! Mutta pakkohan se on tulokset kertoo... Krisse voitti 69 pisteellä, toiseksi tuli Nico 70 pisteellä, kolmantena minä 71 pisteellä ja viimeiseksi Jani 80 pisteellä :D Enpäs sitten ollutkaan niin hyvä kuin ajattelin, mutta voitto sitten ensi kerralla ;)
Minigolfauksen jälkeen lähettiin oittaalle grillaamaan makkaraa ! Sää ei kyllä suosinut meitä, koska rupes sitten satamaan oikein kaatamalla. Mutta sehän ei meidän grillaamista estänyt, koska oittaalla on hyvä grillikatos :) Ainoo asia mikä nyt kesän alkamisessa ÄRSYTTÄÄ ovat HYTTYSET ! Niitä oli sitten joka puolella. Onneks hyttyset sit lähti ku meil oli aikamoinen nuotio siinä, Nico innostu vähän laittaa puita siihen. Naamaaki poltti niin paljon ettei ees pystyny istuu siinä nuotion lähellä. Ja mä sitte onnistuin myös tiputtaa mun ekan makkaran maahan, eikä sitä voinu enää syödä ku se oli ihan hiekassa :(

Se oli semmonen viikonloppu se.. Huomenna takas arkeen, ja koeviikkoki alkaa keskiviikkona. Eli se on sitte kokeisiin lukemista ja duunia !

-Aletta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti