10. toukokuuta 2010

Aletta

Heissan! Eli mä voisin tässä myös kertoa vähän itsestäni. Eli nimeni on Aletta (kyllä, olen ihan suomalainen), ja lempinimi toimii nimellä Atti. Opiskelen lukiossa, samassa kuin Krisse. Olen tämä tummempi osapuoli meistä kahesta, eli brunette. Pituutta minulta löytyy semmoset 166 cm ja siihen mahtuu paljonkin luonteenpiirteitä. Yleensä olen iloinen, sosiaalinen ja rauhallinen, mutta semmonen jämäkämpi puolikin löytyy, Krisse sen ainakin tietää :D
Vaikka pieni tauko onkin ollut, niin olen harrastanut 9 vuotta tanssia, melkeinpä ihan kaikkia lajeja, mutta pääosin tanssiharrastukseni painottuu hiphop- ja streetdanceen. Salillakin tässä yritin kovasti käydä, mutta ei kiinnostus ollut siihen tarpeeksi suuri, joten lopetin.. hups :)
Ja jos muodista puhutaan, niin mä en itseasiassa pukeudu muodin mukaan, vaan ihan sillain miten ite tykkään ja mikä mun silmää miellyttää. Ja varmasti vois sanoa että menen " massan mukana ", mutta ku hetken mietin nii kyllä musta se oma tyyliki erottuu.
Seurustelen, ja olen kihloissa poikaystäväni Nicon kanssa, joka on armeijassa tällä hetkellä. Mutta hyvin mielestäni oon kestäny erossa olemisen, 9.7.2010 se on ohi :)

Ja lopuksi vielä kuvia musta!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti