10. toukokuuta 2010

Krisse

Ajattelin tässä alussa nyt esitellä hieman itseäni! Eli Krisse olen lempinimeltäni, oikealta nimeltäni Kristiina. Ulkonäöltäni olen melko lyhyt, n. 162cm, hiuksiltani ja luonteeltani melko blondi ja muutenkin aika tavis. Olen kiinnostunut urheilusta ja se onkin näkynyt esim. siinä että oon harrastanut vaikka mitä :) Viimeisin pitkä harrastus on ollut jalkapallo, jonka valitettavasti lopetin syksyllä 2009. Nykyään harrastan lenkkeilyä, lihaskuntoharjoittelua, kaikenlaista hyötyliikuntaa ja salikorttikin vielä löytyy. Salillakäynti on tosin vähän jäänyt, sillä mielestäni siellä on tosi ankeeta ja tylsää, varsinkin nyt kun kesä tekee alkuaan. Tykkään siis paljon mielummin urheilla ulkona.
Kuten jo mainitsinkin, ulkonäöltäni olen aika tavis. Ostan esimerkiksi vaatteita sen mukaan, minkä tyylisiä ne ovat ja miellyttääkö ne minua, enkä sen takia että kaikki pitäisi olla merkkiä. En ole myöskään sellainen, joka seuraa kokoajan uusinta muotia vaan kokoan oman tyylini oman mieleni mukaan. Usein vaikkapa uusista vaatteista saatan kysyä mielipidettä ensin kavereiltani, mutta loppupeleissä päätän ihan oman pääni mukaan mitä ostan ja mistä ostan. En ole myöskään koskaan ollut tyyliltäni mitenkään erityisen erilainen, eli melko massan mukana on menty. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että nappaisin vinkkejä lähipiiristäni, sillä osaan kuitenkin olla oma itseni. :-D
Seurustelen tällä hetkellä poikaystäväni Janin kanssa, jonka kanssa olemme viettäneet aikaa viime kesästä lähtien. Tapasimme aika jännällä tavalla, sillä Aletan poikaystävä Nico on Janin hyvä ystävä. Aletan kanssa ollaan myös hyviä ystäviä, joten "parhaat kaverit" seurustelevat poikien kanssa jotka ovat myös hyviä ystäviä.

Tässä lopuksi vielä kuvia musta!






Haha, tajusinpas just et näis kaikis kuvissa näkyy kamera :D joten pistetäänpä sen kunniaks vielä yksi kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti