11. toukokuuta 2010

Aletta kuittaa

Tänään oon innostunu niiiin paljon auringosta ja kesästä, koska tännehän on luvattu viikonlopuksi +25 ! Aivan mahtavaa, toivottavasti pitää paikkansa, koska mä haluan rusketusta. Mua ärsyttää ku oon ihan kalkkilaivan kapteeni, solariumiin vois kyllä mennä. Miksen mä vois olla koko ajan noin ruskea kun tossa kuvassa (otettu viime kesänä bulgariasta, anteeks ku oon välillä niin kuvauksellinen) :


Joo ei tosta sit sen enempää. En oo pitkään aikaan nauranu komedialeffalle niin paljoon ku tänää, nimittäin päätettiin Nicon kanssa katsoa Bruce taivaanlahja !

Tossa just krisse kirjotteli huoneen sisustuksesta... Mites tää mun huone ? Se on ku räjähtäneen pommin jäljiltä, ja tosiaan mun huone huutaa uutta sisustusta :D Ehkäpä mä jaksan enemmän panostaa huoneeseen, tai ylipäätänsä sisustukseen sitten kun muutan omilleni.

Ja tässä loppu piristys (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti