12. syyskuuta 2010

Viikonloppu

Noniin eli viikonloppu menny tosi rauhallisissa merkeissä, sillä itse olin perjantaina pienessä kuumeessa ja nico vielä pahemmin kipeä :( Mutta silti ollu ihan mukavaa leffoja katsellessa ! Ei sitä aina tarvitse olla ulkona hillumassa ja ryyppäämässä, tehnyt kyllä tosi hyvää tämmönen kotona rentoutuminen!


Tämmönen leffa katottiin eilen, oli mun mielestä hyvä :) vankilameininkiä !!


Mua ärsyttää tosi tosi paljon ku en pysty laittaa tänne nyt ollenkaan itse otettuja kuvia, koska mun kameran usb-piuha on hävinny :( Pitää käydä mahdollisimman pian ostaa uus nii saan tännekki jotain matskuu !



JA Huomenna pääsen ensimmäistä kertaa kokeilemaan ZUMBAA ! En malta odottaa ;)
Saa nähdä onko siitä sitte mihinkään, odotukset on korkealla.

Ei mulla sitte muuta, huomenna taas paluu arkeen. Jos niin voi edes sanoa, koska mulla ja krissellä on huomenna YKS TUNTI koulua :D

- Aletta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti