1. syyskuuta 2010

Hiusväri

Oon aina vaihdellu tosi paljon mun hiusväriä, ja nyt haluaisinkin jotain muutosta! Luonnollinen hiusvärini on sellanen perus suomalainen maantienvärinen, no thanks! :-D Mutta tosiaan vuoden ajan oon nyt ollut ihan blondina



Tässä kuva raidoitetuista hiuksista jotka oli myös alta tosi tummat, kuva pari vuotta vanha




Tällä hetkellä siis about tommoset kun tossa ekassa kuvassa, paitsi vielä vähän vaaleammat. Suunnittelin myös että leikkaisin uudestaan koko-otsiksen kun nyt on tällanen sivuotsis ollu jo pidemmän aikaa. Jotain raitojakin olisi ehkä kiva laittaa, niin saisi vähän vaihtelua ja elävyyttä näihin. Jotain tän tyyppistä leikkausta oon ajatellut



Joko pysyn vaaleana ja lisään vielä vaaleampia raitoja sekaan (musta tulee überblondi!), tai sitten värjään tällaiseksi


Huomenna olis tarkoitus mennä kauppaan ostamaan väri ja eikun värjäilemään ja otsista leikkaamaan! Kuvia tulee sitten lopputuloksesta ;)

-Krisse

2 kommenttia:

  1. itsekkin meinaan värjätä hiukset, hieman muutosta itsekki kaipaisin. nytte omistan tälläse tummanruskeen tukan, ja ollu varmaa joku vuoden jo o; ajatellu oon vaaleemmaruskeeta ja alta mustaks, kannattaisko? :>

    VastaaPoista
  2. tos tokas kuvas on ihanat hiukset !!! :)

    VastaaPoista