2. syyskuuta 2010

Muutosta hiuksiin

Leikkasin tänään itse sitten sen otsatukan mulle josta kerroinkin aiemmin. Lopputulos on mun mielestäni yllättävän hyvä!






Värjäsin hiukseni tässä ihan muutama tunti sitten paljon vaaleammaksi, alunperin mun piti raidoittaa hiuksia (laittaa ehkä tummempaa) jne mutta mieleni muuttui ja halusinkin laittaa nää vielä vaaleammaksi. Värjäsin hiukseni LIVEcolor XXL Ice Blonde 01 värillä ja lopputulos on ihan kiva. Parempia kuvia hiusväristäni sekä leikkauksesta tulee huomenna! :)



Heh, pakko kertoa vielä tähän lopuksi... Olin klo 11:30 hammaslääkärissä ja mulla puudutettiin poraamista varten tota oikeanpuoleista poskea. Täti tais laittaa PIKKASEN liikaa puudutusainetta (haha pyysin sitä kyllä itse lisää koska kipu oli kauhea!) ja tän seurauksena mulla oli 6 tunnin ajan koko poski melkeinpä silmään saakka tunnoton. Arvatkaapa vaan miltä näytin kun nauroin? Toinen puoli suusta ei oikeen ollut messissä, poski vaan roikku sillei nätisti :) Näytin kirjaimellisesti halvaantuneelta. Ja yritäppä sitten siinä olla nauramatta ja peitellä puolia naamasta, ainakin Aletta ja muut kaverit sai mukavat naurut. Aletta: "Haha Krisse, kerranki saat mut nauramaan vaik oot ihan hiljaa!"

Yöterveisin
- Krisse

Noniin ja Aletta tahtois vähän lisätä kuvamateriaalia tästä krissen puudutusposkesta !! Oli tosiaan niin hauska näky, ku Krisse nauro ja toinen puoli oli vaa messis siinä, ja toinen iha paikoillaan ja vähän alaspäin meni :'D Oli tosiaan yks hauskimmista koulupäivistä.



hahaa, Aletta kiittää ja kuittaa ! (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti