2. syyskuuta 2010

I < 3 My Mom....

Mun äiti...........ei kyllä riitä edes miljoona sanaa kuvaamaan minkälainen se on, se täytyy itse kokea ( krisse tietää )

But she's like my best friend :)

Mutta, mun pääpontti tässä on kertoa vähän sen tempauksista, jotka yleensä siis liittyy siihen että mä teen jotain hölmöä ja saan palkkion, ja mamma kattoo vierestä ja nauraa :D Kaikkea en oo ees viitsinyt toteuttaa, mutta ideoitahan sillä on mitä mahtavempia !

1. Oon saanut 20 e siitä, et se on saanut heittää mua kananmunalla päähän !

2. Oisin saanut 100 euroa siitä, että olisin leffassa antanut luunapin edessäni olevalle kaljulle miehelle, ja sanonu että mulla on pakkomielle tehdä niin kaljuille miehille. (tätä en tehnyt, olin nuorempi ja ujompi... :D )

3. Aluksi äitini ehdotti about 100 e tästä tehtävästä, mutta loppujenlopuksi se tais nousta johonkin tonniin ?? Mun olis pitänyt mennä mäkkärissä sinne kassan taakse ja esittää myyjää ja sanoa siinä olevalle myyjälle " painu v*ttuun siitä " jonka jälkeen olisin mennyt pihvinpaistopuolelle sanomaan pihvintekijälle että : " v*ttu etkö sä osaa ees pihvejä paistaa ? Anna mä tuun näyttää ".... enpä tehnyt :)

4. Sain 10 euroa siitä et se sai tunkea mäkkärin ketsupit mun nenään !
watch this :


onhan toiki yks tapa rikastua

- Aletta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti